۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۵۰

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان خواستار شد:

تعیین مهلت سه ماه برای پرداخت اقساط بدون اعمال هرگونه دیرکرد

تعیین مهلت سه ماه برای پرداخت اقساط بدون اعمال هرگونه دیرکرد

زنجان-رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: مهلت سه ماه برای پرداخت اقساط بدون اعمال هرگونه دیرکرد برای همه واحدهای تولید و اقتصادی داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی یگانه ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل اتاق بازرگانی استان زنجان، گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم انجام اقدامات بهداشتی مراقبتی و کاهش استرس و در راستای بالا بردن سلامت جامعه، اتاق بازرگانی زنجان نیز اقدامات خود را در بخش‌های مختلف آغاز کرد.

وی ادامه داد: پس از توزیع رایگان مواد ضد عفونی کننده در بین بیمارستان‌ها، اماکن عمومی و دستگاه‌های اداری پر رفت و آمد و سپس ایجاد پایگاه‌های سلامت و توزیع برشورهای آموزشی، اتاق بازرگانی در راستای کمک به فعالان اقتصادی در شرایط کنونی اقدامات خود را آغاز کرد.

یگانه افزود: در همین راستا اتاق بازرگانی زنجان با توجه به موضوع شیوع ویروس کرونا، طی نامه روز یکشنبه ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۸ به استاندار زنجان و بانک مرکزی، پیشنهاد مهلت سه ماه برای پرداخت اقساط بدون اعمال هرگونه دیرکرد برای همه واحدهای تولید و اقتصادی را ارائه کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: با توجه به شرایط کنونی و محدودیت‌های اعمال شده برای مراودات تجاری و بسته شدن مرزها دربخش‌های مختلف که کسب و کارهای فعالان اقتصادی به ویژه واحدهای کوچک و متوسط را با مشکلاتی مواجه کرده است، مهلت سه ماهه‌ای برای پرداخت اقساط واحدهای تولید و فعالان اقتصادی اقساط بدون اعمال هرگونه دیرکرد در نظر گرفته شود.

کد خبر 4868004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha